Monday, February 9, 2015

Cara mudah buka kedai online

ENTRI 19

Teks:  Rahiza Haszian Abdul Rahim
Gambar:  Google

Assalamualaikum,

Hari ini saya nak kongsikan sedikit penemuan hasil daripada carian dan penyelidikan.  Selama ini saya rasa cemburu melihat portal atau laman web yang menjual barangan.  Senang cerita, kedai online lah.  Walaupun latar belakang pendidikan saya ini daripada jurusan Sains Komputer, tetapi membina sebuah kedai online bukanlah kepakaran saya.

Saya beranggapan pasti sukar nak siapkan satu kedai online.  Dengan reka bentuk yang profesionalnya, dengan penyediaan katalog dan troli cartnya, pendek kata memang sukarlah. Tetapi baru-baru ini saya terserempak satu portal yang menawarkan perkhidmatan kedai online yang menarik.  Cumanya ia menggunakan platform Wordpress, bukannya Blogspot. 

Jom kita tengok.  Mana la tau boleh bermanfaat kan. Klik kat gambar bawah ini ya.

http://www.ashadee.net/go/51190/rahiza75

0 comments:

Post a Comment